آخرین ارسالها

صفحه: [1] 2 3 ... 10
1
مسائل عمومی فروم / استانبول را در ۲۴ ساعت به خوبی بگردیم
« آخرين ارسال توسط hasanian امروز ساعت 09:48:46 am »
استانبول یکی از توریستی‌تری شهرهای ترکیه بوده و جاذبه‌های تاریخی و مراکز خرید قابل توجهی دارد.

اگر قبلاً از جاذبه‌های گردشگری معروف استانبول مانند «مسجد ایاصوفیه» و «کاخ توپقاپی‌سرای» دیدن کرده‌اید؛ اکنون زمان آن رسیده که وارد دیدنی‌های محلی‌تر این شهر شوید و تجربه‌ای متفاوت را برای خود رقم بزنید. اگر از راهنمای ما کمک بگیرید نکاتی را یاد می‌گیرید که می‌توانید در یک روز استانبول را به راحتی بگردید.
قیمت تور استانبول
صرف صبحانه در دالتی مایا
روز خود را در محله هنری «جیهانگیر» (Cihangir) آغاز کنید که نه تنها هنرمندان که مهاجرین هم به آن توجه ویژه‌ای دارند. «دالتی مایا» (Daltı Maya) در دستور پخت‌های سنتی آناتولی تخصص داشته و قیمت‌های مناسبی هم دارد. برای صبحانه توصیه می‌کنیم حتماً نان «سیمیت» (simit) خانگی، پنیرهای گوناگون، زیتون‌های مختلف ترکی و سایر خوراکی‌های بومی را امتحان کنید. اغلب تمام این موارد در کنار گوجه فرنگی تازه، فلفل و خیار ارائه می‌شوند.
تور ارزان استانبول
گردش یک روزه در استانبول

گردش در میان عتیقه های چوکورجوما
از جیهانگیر با یک پیاده‌روی کوتاه به «چوکورجوما» (Çukurcuma) خواهید رسید. این محله را به خاطر تعداد زیاد عتیقه فروشی‌هایش می‌شناسند. یکی از معروف‌ترین مغازه‌های آن «ا لا تورکا» (A La Turca) یک خانه قدیمی استانبولی است که فرش‌های عتیقه، پارچه، صندلی، سرامیک، مبلمان و آثار هنری گوناگون را به نمایش می‌گذارد. تمام این اجناس انگار از دنیایی مجلل و شاهانه بیرون آمده‌اند.

گردش یک روزه در استانبول
تور استانبول
بازدید از موزه بی گناهی
بازدید از محله چوکورجوما بدون دیدن موزه نویسنده برنده جایزه نوبل «اورهان پاموک» (Orhan Pamuk) کامل نخواهد شد. «موزه بی‌گناهی» (The Museum of Innocence) برگرفته از رمانی به همین نام بوده و مجموعه‌ای از عتیقه‌های تند و تلخ متعلق به دهه ۱۹۷۰ است که نه تنها داستان عشقی بی‌حاصل و درمانده را حکایت می‌کنند، بلکه همچنین دوره‌ای کاملاً متفاوت از کشور ترکیه را نیز به نمایش می‌گذارند. اگر این کتاب را خوانده باشید جزئیات هر شی‌ء به نمایش درآمده را به خوبی درک می‌کنید و اگر نه باز هم با تماشای استانبول دهه ۱۹۷۰ به شوق خواهید آمد.

موزه بی‌گناهی در استانبول

خرید و ناهار در کاراکو
اگر از چوکورجوما پایین بروید، به جذاب‌ترین محله استانبول در نزدیکی «بوسفوروس» (Bosphorus) خواهید رسید. اینجا سابقاً یکی از مهم‌ترین بنادر شهر و مرکزی تجاری بود که امروزه با کافه‌ها و بوتیک‌های مد روز پر شده است. البته چند کلیسای تاریخی و مدرسه قدیمی هم در نقاط مختلف آن پنهان شده‌اند. حتماً در «بی کاراکو» (Bey Karaköy) توقف کنید و از میان پوشاک زیبای مخصوص آقایان، جواهرآلات و اکسسوری‌هایی از بهترین طراحان ترکیه خرید کنید. احتمالاً بعد از این گردش‌ها گرسنه شده‌اید و اشتهایتان باز شده است؛ پس به سمت «کاراکو یوکانتسه» (Karaköy Lokantası)، یکی از بهترین رستوران‌ های استانبول، رفته و برخی از غذاهای اصیل ترکی را در محیطی مدرن تجربه کنید. یکی از غذاهایی که حتماً باید سفارش دهید، «هونکر بیَندی» (hunker beğendi) است که از تکه‌های گوشت بره آرام پز بر روی پوره دودی و پنیری بادمجان تشکیل می‌شود.
تور لحظه آخری استانبول
بهترین رستوران های استانبول

عبور از پل گالاتا
حال که گرسنگی خود را برطرف کردید، می‌توانید برای عبور از «پل گالاتا» (Galata Bridge) آماده شوید. این پل مکانی عالی برای گرفتن عکس‌های زیبای یادگاری بوده و از آن افق منحصر به فرد استانبول را پیش چشمانتان می‌بینید. از روی پل می‌توانید ماهیگیران و کشتی‌هایی را تماشا کنید که هر ساعت از آنجا عبور می‌کنند. وقتی به آن طرف پل رسیدید، باید به کاوش در محله‌های کمتر شناخته شده اما بسیار تاریخی استانبول بپردازید. به سمت «گلدن هورن» (Golden Horn) رفته و از مناظر لذت ببرید و پس از آن به طرف «بلات/فنر» (Balat/Fener) بروید که به خاطر «کلیسای سنت جرج» (Church of St. George) بسیار قابل توجه است. از آنجا می‌توانید محله تاریخی را بگردید. این محله را بیشتر خانواده‌های بورژوای ارتدوکس یونانی تشکیل می‌دهند.
تور استانبول لحظه آخری
پل گالاتا در استانبول

صرف شام در آگورا میهانسی
برای به پایان بردن روز زیبایتان در استانبول، به «آگورا میهانسی» (Agora Meyhanesi) بروید که از سال ۱۸۹۰ تاکنون به مشتریان خود غذاهایی عالی ارائه کرده است. آشپزهای ارمنی، یونانی ارتدوکسی و ترکی که داخل آشپزخانه کار می‌کنند دلیل واضح پشت یک منوی گلچینی عالی هستند که برای شما تجربه شامی دلپذیر را رقم می‌زند.
تور استانبول ارزان
بهترین رستوران های استانبول
2
مسائل عمومی فروم / بهترین راه‌ های افزایش فالوور اینستاگرام
« آخرين ارسال توسط hasanian امروز ساعت 09:42:29 am »
سوال بزرگی شما را به این مقاله رسانده است.
این سوال که چرا پیج اینستاگرام شما آنقدر که باید موفق نیست.
چرا مثل پیج های اینستاگرامی بزرگ، رونق ندارد؟
اصلاً این پیج های بزرگ اینستاگرامی چه می‌کنند که تا این حد موفق هستند؟
آنها از چه روشی برای افزایش فالوورهای خود استفاده می‌کنند؟
چه راهکار و ترفندی هست که شما از آن مطلع نیستید؟
من در این مقاله قصد دارم پاسخ سوال شما را بدهم. پاسخ این سوال که چه روش های رایگان یا کم هزینه ای برای جذب فالوورهای واقعی و ایرانی وجود دارد.

اما نه! این یک مقاله ساده و بی سر و ته نیست. این مقاله قرار است قدم به قدم با شما در جهت ساخت یک پیج اینستاگرام موفق حرکت کند و به شما یاد بدهد که چگونه می‌توانید فالوورهای بسیار زیادی را جذب کنید. فالوورهایی واقعی، ایرانی و فعال! فالوورهایی که پیج شما را دوست دارند و در آن فعالیت می‌کنند. پس اگر به دنبال یک آموزش درست و حسابی برای بالا بردن فالوورهای اینستاگرام خود هستید، جای درستی آمده‌اید.

در ادامه ما ۸ مرحله اساسی برای ساختن یک پیج اینستاگرام موفق را با شما بررسی خواهیم کرد. ۸ تکنیک و روش برای آنکه مطمئن شوید پیج اینستاگرام شما موفقیت بی‌نظیری خواهد داشت. با ما همراه باشید.

 

۸ روش فوق‌العاده کاربردی رایگان برای افزایش فالوور اینستاگرام
۱) برای خود یک استراتژی اینستاگرامی تعریف کنید
افزایش فالوور اینستاگرام یک روند تدریجی است. البته که روش‌هایی وجود دارند که شما یک‌شبه ۱۰هزار فالوور پیدا کنید (مثلا خرید فالوور فیک)؛ اما مسلما این فقط به یک عدد در صفحه شما تبدیل می‌شود و سودی به حال اینستاگرام شما ندارد. اصولا راه درست هرچیزی وقت و انرژی لازم دارد، اما در عوض شما را به نتیجه‌ای دلخواه، مطلوب و مطمئن می‌رساند. برای زیاد شدن فالوورهای خود شما ابتدا به یک استراتژی نیاز دارید. استراتژی طراحی یک مسیر است که شما از نقطۀ فعلی به نقطۀ مطلوب می‌رساند. برای طراحی استراتژی خوب باید:

هدف خود را مشخص کنید
داشتن یک هدف شفاف مهم‌ترین بخشِ طراحی استراتژی خوب برای افزایش فالوور است. برای تعیین هدف به چشم انداز و آیندۀ کسب‌وکار (یا زمینه فعالیت‌تان) خود فکر کنید. به این فکر کنید که “جایگاه مطلوب شما در یکسال آینده کجاست؟”، “دوست دارید صفحه شما در مطلوب‌ترین وضعیتش چه تعدادی فالوور داشته باشد؟”، “میزان تعامل آنها در صفحه شما چقدر و چگونه باشد؟”، “وضعیت لایک و کامنت‌ها چگونه باشد؟”

اگر جواب این سوال‌ها را می‌دانید که خیلی خوب است، اما اگر از سوالات بالا هیچ تصوری در ذهنتان ندارید، مشکل اصلی شما در بخش هدفگذاری است، پس ابتدا هدف خود را مشخص کنید و سپس استراتژی مناسب طراحی کنید.

برنامه عملی (Plan of Action) داشته باشید
حالا که هدف مشخص شد به برنامه عملی (Plan of Action) فکر کنید که بتواند شما را به اهداف موردنظرتان برساند.

لابد الان با قیافۀ آویزان می‌پرسید “بر چه اساس برنامه بنویسم؟” اصلا نگران ناشید، سه نکته‌ای که در ادامه با هم بررسی می‌کنیم پاسخ سوالتان را خواهند داد.

شناخت مخاطب: شما باید بدانید که با چه اشخاص و سلیقه‌هایی در ارتباط هستید (یا می‌خواهید باشید). بهتر است فالوورهایتان را از نظر سن، جنسیت، موقعیت جغرافیایی، علاقمندی‌ها و…به خوبی بشناسید. با شناخت مخاطبان، پیش‌بینی‌ و تحلیل‌های دقیق‌تری از رفتارها و واکنش‌های آنها می‌توانید برنامۀ عملی هدفمندتری داشته باشید.
علاوه بر این پیوسته باید سعی کنید در جست‌وجوی کسانی باشید که به صورت بالقوه به پیج شما علاقه‌مندند.
تحلیل رقبا: یکی از چیزهایی به شما در طراحی یک برنامه عملی کمک می‌کند، بررسی و تحلیل دقیق پیج‌های رقبا است. شما می‌توانید نقاط ضعف و قدرت آنها را بسنجید، کدام پیج‌ها فالوورهای بیشتری دارند؟ کدام پست‌ها بیشترین لایک و کامنت را دارند؟
با انجام یک بررسی دقیق در پیج‌های رقبا شما به یک گنچینۀ ارزشمند از تجربیات دیگران دست پیدا می‌کنید که این برنامۀ شما را از اشتباهات احتمالی رقبا حفظ می‌کند.

هویت و ارزش‌هایتان را بشناسانید: یکی دیگر از کلیدهای طراحی استراتژی مناسب فکر و ایدۀ شما در مورد برندتان است. قطعا شما یک فکر و ایده‌ای پشت برندتان دارید. مثلا شعار رسانۀ تجارت نوین این است “شفاف باشید، متفاوت باشید” و شما همه‌جای سایت و در تمام محتواهایی که منتشر شده مستقیم و غیر مستقیم رد این شعار را می‌بینید، در حقیقت رسانه تجارت نوین یک هویت مشخص برای خودش تعیین کرده و این هویت به مهم‌ترین ارزش شرکت تبدیل شده است. مخاطبان نیز نوین را با همین هویت می شناسند.
اما چه راه‌هایی کمک می‌کند که شما هویت برند خود را به مخاطبانتان القا کنید؟

اگر تمام پست‌های شما در عین متفاوت بودن یک تم خاص داشته باشند صفحه اینستاگرام شما گیرایی بیشتری خواهد داشت. این به شدت در بالا بردن فالوور های شما موثر است. داشتن لوگو باعث می‌شود حرفه‌ای‌تر به نظر بیایید. شعار برند شما نشان خواهد داد که مصمم هستید، هدف دارید و آمده‌اید که بمانید. و در نهایت برای خودتان یک هشتگ مخصوص  بسازید؛ هشتگی که مخصوص شما و معرف کسب و کار شما باشد. این کار کمک می‌کند در ذهن مخاطبان خود باقی بمانید.

تم صفحه اینستاگرام oh.sopretty

تم صفحه اینستاگرام oh.sopretty

بررسی و تجزیه تحلیل:  در نهایت شما باید دائما استراتژی‌تان را تجزیه و تحلیل کنید. پیوسته باید در نظر داشته باشید که چقدر از هدف‌تان دور شده‌اید یا چقدر به آن نزدیکید. این استراتژی کجا بیشتر جواب داده و کجا نه. پرسیدن سوال‌های درست مهم‌ترین کاری است که در زمینه بهبود استراتژی‌تان باید انجام بدهید.
۲- پیوسته و در زمان مناسب پست بگذارید
بالاتر گفتیم که باید یک استراتژی اینستاگرامی داشته باشید. گذاشتن پست به صورت روزانه باعث می‌شود شما در کانون توجه مخاطبتان بمانید. در حقیقت شما به کاربرانتان نشان می‌دهید که کسب و کار شما فعال و زنده است و شانس اینکه فالوورهای شما به پستتان واکنش نشان بدهند بیشتر می‌شود. علاوه بر این لایک و کامنت فالوورهای شما به فالوورهای فالووهای شما هم نشان داده خواهد شد و همین چرخه باعث می‌شود شما بیشتر دیده شوید.

در گذاشتن پست آزمون و خطا کنید. پست گذاشتن در ساعات مختلف را امتحان کنید و نتیجه را بررسی کنید. شما باید مخاطب خود و نیازها و رفتارهای او را بشناسید. اینگونه با شناختی که از محتوای خود و مخاطبتان دارید شیوه روایت شما رفته رفته جذاب‌تر می‌شود.

به آمارهایی که در اینباره وجود دارد توجه کنید. آنها را تحلیل کنید و مطابق با زمینه فعالیتتان از آنها استفاده کنید. برای مثال طبق تحقیق هافینگتون پست، ساعات ۲ صبح و ۵ بعدازظهر بهترین زمان برای گذاشتن پست در اینستاگرام هستند. طبق این پژوهش در این اوقات پست‌های کمتری گذاشته می‌شود و عده‌ی بیشتری در حال مرور پست ها، لایک کردن و یا گذاشتن کامنت هستند.

۳-عکس‌های باکیفیت و جذاب منتشر کنید
گفتیم که اینستاگرام یک پلتفرم بصری است. به این فکر کنید که چه چیز باعث می‌شود کاربری که تند تند در حال بالا پایین کردن فید اینستاگرامش است، برای عکس شما توقف کند؟

اگر خودتان برای صفحه‌تان عکاسی می‌کنید سعی کنید تکنیک‌های عکاسی را یاد بگیرید و از آنها استفاده کنید. چیزهای زیادی هستند که می‌توانید برای بهبود کیفیت عکس هایتان یاد بگیرید. برای مثال، آیا می‌دانستید عکس‌هایی که در آنها شی آبی وجود دارد ۲۴% بیشتر لایک می‌خورند؟! یا عکس‌هایی که ۶۵-۸۵% روشن‌تر هستند محبوب ترند؟

در تهیه عکس‌ها خلاق باشید. از نرم‌افزارهای ویرایش عکس استفاده کنید و به عکس‌هایتان جلوه‌های بصری جالب اضافه کنید. سعی کنید پست‌ها را به یکدیگر ربط بدهید تا یک روایت منسجم بسازید. اینگونه فالوور ترغیب می‌شود بقیه عکس‌هایتان را هم ببیند. تلاش کنید برند یا کسب‌وکار شما یک سبک کاری منحصر بفرد داشته باشد تا از روی آن شناخته شود. برای مثال، صفحه اینستاگرام بیسکوئیت گرجی پست‌های بسیار جالبی منتشر می‌کند. در همه‌ی پست‌ها تلاش شده است محصولات گرجی به نحوی خلاقانه در کانون توجه قرار بگیرند.



۴-از استوری اینستاگرام استفاده کنید
روزانه، نزدیک به ۱۰۰ میلیون کاربر فعال در جهان از استوری اینستاگرام استفاده می‌کنند. با استفاده از استوری اینستاگرام، محتوای شما قابلیت دیده‌شدن بیشتری دارد. چراکه استوری‌ها در بالای فید کاربر به نمایش در می‌آیند و شانس دیده شدن آنها توسط فالوورها زیادتر است. اگر تنها ۱۰٪ از فالوورهای یک کاربر استوری خود را منتشر کنند، شما شانس بیشتری برای دیده شدن خواهید داشت. این بدین معناست که در اینستاگرام، باید به‌طور منظم استوری خود را به‌روزرسانی کنید تا در صف اول فید باقی بمانید. به‌علاوه، الگوریتم شبکه‌های اجتماعی به‌گونه‌ای طراحی‌شده‌اند تا پست‌ها برای کاربران فعال بیشتر نمایش داده شود. اگر به اطلاعات کاملتری در مورد استوری اینستاگرام نیاز دارید می‌توانید به مقالۀ  استوری اینستاگرام، بازاریابی به سبک نوین در وبلاگ نوین مراجعه کنید.

۵- کپشن های جذاب بنویسید
کپشن خود را به نحوی بنویسید که بتواند توجه مخاطب را جلب کند، خواندن آن آسان باشد و مخاطب را به تعامل تشویق کند. برای اینکار ابتدا باید به محتوای پستتان نگاه کنید و مرتبط با آن بنویسید.

توصیه می‌کنم مقالۀ چگونه برای کپشن‌ اینستاگرام خود متن جذاب بنویسیم را که در این رابطه در بخش آموزش وبلاگ ما قرار دارد بخوانید. در اینجا خلاصه‌ای از مهم‌ترین نکات در نوشتن کپشن را می‌آورم.

مختصر و مفید بنویسید: نوشته طولانی و غیرمرتبط مخاطب شما را خسته می‌کند. کپشن مکملی برای عکس شماست. اجازه بدهید عکس هم با مخاطب سخن بگوید!
کاربردی بودن را فراموش نکنید: هدف اصلی پست را فراموش نکنید. مثلا اگر محصولی از برندتان را در یک عکس معرفی می‌کنید، دادن اطلاعات کافی درباره‌ی محصول یا نحوه‌ی خرید (یا تخفیف!) ضروری است.
خلاق و شوخ طبع باشید: همه‌ی ما تبلیغات خلاقانه بسیاری را به یاد داریم که شاید حتی مصرف کننده محصول آن برند نبوده‌ایم، اما بخاطر خلاقیتی که در معرفی آن محصول بکار رفته بود، آن تبلیغ یادمان مانده است. نیازی نیست همیشه با یک لحن رسمی با مخاطب خود حرف بزنید. شوخ طبعی می‌تواند باعث شود فالوورها شما را دوست داشته باشند.
سوال بپرسید: نظرخواهی از فالوورها بهترین راه تعامل با مخاطب‌ها است. درباره‌ی نقاط ضعف و قوت برند، نیازها و درخواست‌های مخاطب و هر چیز دیگری که به ذهنتان می‌رسد سوال کنید و جواب ها را با دقت بخوانید.
قصه بگویید: قصه‌گویی یکی از قدیمی‌ترین سرگرمی‌های دنیاست که توانسته است شکل مخصوص به خودش را در اینستاگرام هم پیدا کند. با قصه‌گویی می‌توانید برندتان را بهتر به فالوورها توضیح بدهید. مثلاً می‌توانید در قالب چند استوری صفر تا صد تولید یکی از محصولات خود را در قالب یک قصه روایت کنید.
اصول پلتفرم را رعایت کنید: نکاتی مثل بکاربردن کلمات مهم‌تر در آغاز کپشن و استفاده درست از هشتگ ها را رعایت کنید. در این مورد مقالۀ ۲۶ ترفند اینستاگرام که هر شخصی باید بلد باشد، را در وبلاگ نوین می‌توانید بخوانید.
۶- از هشتگ استفاده کنید
هشتگ کمک می‌کند پست شما بیشتر دیده شود. اما هشتگ زمانی موثر است که مرتبط با محتوایی که منتشر می‌کنید، استفاده شود. هشتگ غیر مرتبط یک نوع اسپم است. درحالیکه یک هشتگ خوب ‌می‌تواند تا راه‌اندازی یک کمپین یا جنبش هم پیش برود.

این اشتباه بزرگی است که  اگر پستمان را پر از هشتگ کنیم نتیجه بهتری می‌گیریم. حتی اگر پستتان هشتگ‌های زیادی دارد، تعدادی از آنها را در کامنت‌ها قرار بدهید؛ آنها کماکان کارکرد خود را خواهند داشت.

یادآوری می‌کنم، یک هشتگ مخصوص به خودتان بسازید، این باعث می‌شود راحت‌تر در ذهن مخاطب بمانید و همه شما را با پیام خودتان بشناسند.

یک مثال خوب در این زمینه، یک برند محصولات بهداشتی بانوان به نام Always است که در زمینه استفاده از هشتگ دست به کار جالبی زد. ایده‌ای که مطرح شد بر اساس یک نظریه علمی بود که می‌گفت دختران در سنین بلوغ دچار کمبود اعتماد به نفس می‌شوند. بنابراین برند آلویز هشتگ LikeAGirl# را ساخت و از بانوان خواست که در هر زمینه‌ای که به موفقیت رسیدند از این هشتگ استفاده کنند. نتیجه این بود که طی دو ماه: ۷۶ میلیون بازدید در سطح جهانی و ۴٫۴ میلیارد ایمپرشن دریافت کرد.

۷- به شیوه‌های مختلف با کاربرانتان تعامل داشته باشید
زیاد می‌خوانیم و می‌شنویم که راه رشد در شبکه‌های اجتماعی و وب به طور کلی، تعامل است. این کلمه به قدری دارد استفاده می‌شود که توصیه می‌کنیم بیایید یکبار آن را برای خودمان به سادگی معنی کنیم. وقتی میگوئیم پستی بگذارید که میزان تعامل کاربران را بالا ببرد، منظور چیست؟

تعامل یک کاربر با پست شما یعنی این که او از آن پست خوشش آمده، درباره‌اش کنجکاو است و به نحوی می‌خواهد این حس ایجاد شده را با یک عکسل العمل منتقل کند. پس محتواهای شما در درجه اول باید بتوانند حسی در مخاطب ایجاد کنند.

نکاتی که در ادامه آمده است می‌تواند به شما کمک کند با کاربرانتان تعامل سازنده‌تری داشته باشید:

سوال بپرسید: سوال پرسیدن معمولاً توجه افراد را جلب می‌کند، بخصوص اگر جواب سوال را بدانند. حتی وقتی سوالی زیر یک پست مطرح می‌شود برخی کاربران برای یافتن جواب سراغ کامنت‌ها می‌روند.

فراخوان عمل (Call to Action): یعنی شما از فالوورهایتان می‌خواهید کاری انجام بدهند. البته باید انگیزه کافی برای آنها ایجاد کنید. مثلاً اگر یکی از دوستان خود را تگ کنید، کد تخفیف به شما تعلق خواهد گرفت. یا مثلاً از کاربران بخواهید که اگر با موضوع مطرح شده در پست موافقند لایک کنند و اگر نیستند کامنت بگذارند.

پست کاربرانتان را به اشتراک بگذارید: از UGC یا محتوای ساخته شده توسط کاربران استفاده کنید. اینکار برای فالوورهای شما انگیزه و رقابت ایجاد می‌کند که با شما همراه باشند و در گفت‌وگوهایی که آغاز می‌کنید شرکت کنند؛ چون می‌توانند امیدوار باشند که پستشان در صفحه شما مطرح  می‌شود.

اجتماعی باشید: با رقبایتان در ارتباط باشید. افرادی که زمینه فعالیت مشترکی با شما دارند می‌توانند به شناخته تر شدن شما کمک کنند. به پیج این افراد بروید، آنها را فالوو کنید و پست‌هایشان را ببینید.

رخددادهای مهم حوزه کاریتان را اطلاع رسانی کنید (مثل یک نمایشگاه..) و خودتان هم در آنها شرکت کنید.

به Explore Tab اینستاگرام راه پیدا کنید: Explore Tab اینستاگرام همان آیکون ذره‌بین در پایین اپلیکیشن است. طبق گفته سازندگان اینستاگرام Explore Tab جایی است که می‌توانید عکس‌ها و ویدیو‌های جالبِ کسانی که فالوو نمی‌کنید را بیابید. محتواهایی که در Explore Tab قرار می‌گیرند روزانه توسط بیش از ۱۰۰ میلیون نفر مشاهده می‌شوند. راه یافتن به Explore Tab آسان نیست، اما در صورت موفقیت تعداد زیادی فالوور مرتبط خواهید داشت. برای همین به شما توصیه می‌کنم مقالۀ چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شوید  را در وبلاگ ما مطالعه کنید.

 

۸- از موفقیت دیگران درس بگیرید
هزاران داستان موفقیت در سرتاسر وب وجود دارد. هر یک از آنها می‌تواند به شما در افزایش فالوور کمک کند. در ادامه چند مثال از این موفقیت ها می‌آورم.

Murad Osmann و پروژه Followme#
مراد عثمان در سال ۲۰۱۱ و در جریان یک سفر کاری با کمک شریک زندگی‌اش ناتالی عثمان یک پروژه عکاسی به راه انداخت. عکس‌هایی که عثمان در پروفایل خود قرار می‌داد شامل تصویر ناتالی بود که دست او را گرفته و او را به جاهای مختلف می‌برد. در ابتدا به نظر نمی‌رسید موفقیت چشمگیری در راه باشد. اما پس از یکسال پروژه او در Reddit مطرح شد و از آنجا Daily News داستان او را منتشر کرد. موفقیت برای مراد از اینجا آغاز شد؛ شرکت‌هایی نظیر سامسونگ با او همکاری کردند و ناتالی در روسیه صاحب یک برنامه تلویزیونی بر اساس این پروژه شد. صفحه اینستاگرام عثمان ۴٫۵ میلیون فالوور دارد.

Theron Humphrey و thiswildidea#

ترون هامفری مسافری بود که توانست مخاطب های زیادی برای پروژه اش پیدا کند. او تصمیم به سفر گرفت و وسایلش را پشت وانت ریخت و همراه سگش به جاده زد. در این سفر او مشغول ساخت مستندی به نام This Wild Idea بود. مستندی که در ۵۰ ایالت فیلمبرداری شد و در هر روز یک شخصیت جدید در آن حضور پیدا می کرد. در خلال ساخت این مستند او صفحه اینستاگرام خود را مرتباً به روز می‌کرد. نهایتاَ در سال ۲۰۱۲ نشنال جئوگرافی پروژه هامفری را خرید و او را به عنوان مسافر سال انتخاب کرد. صفحه اینستاگرام او ۱٫۲ میلیون فالوور دارد.



 

حالا اگه افزایش فالوور اینستاگرام به روش‌های بالا برایتان هنوز سخت است:
روش‌های غیر رایگان افزایش فالوور
روش‌هایی که تا اینجا توضیح داده شد، ترفندهای افزایش فالوور اینستاگرام به صورت طبیعی بود. مزیت این روش در این است که فالوورهایی که اینگونه جذب می‌کنید وفادار هستند و بنا به تصمیم و علاقه وارد صفحه شما شده‌اند.

اما راه‌های دیگری هم برای افزایش فالوور وجود دارد. مثل تبلیغات در اینستاگرام؛ آژانس های تبلیغاتی مختلفی هستند که صفحه اینستاگرام شما را در صفحات پربازدید و صفحات افراد مشهور تبلیغ می‌کنند. مشکل این نوع تبلیغات بالا بودن هزینه آنهاست. شما برای چندبار نمایش داده شدن باید چند میلیون پرداخت کنید.

یک روش دیگر خرید فالوورهای فیک است. من این روش را به شما پیشنهاد نمی‌کنم، چراکه این روش هیچ سودی به حال شما ندارد و کاربران با یک نگاه به پست‌ها و میزان لایک و کامنت‌های شما خواهند فهمید که فالوورهای شما فیک هستند.

روش دیگر استفاده از ربات اینستاگرام است. این بهترین روش افزایش فالوور اینستاگرام است. ربات اینستاگرام نرم‌افزاری است که بر اساس هشتگ‌ها کاربران و صفحات مرتبط را پیدا و آنها را فالو یا آنفالو می‌کند و حتی لایک و کامنت می‌گذارد. این یکی از موثرترین روش‌های پولی برای افزایش فالوور اینستاگرام است که خیلی از چیزهایی که در بالا گفتیم را پوشش دهد. برای اینکه با ربات اینستاگرام به طور کامل آشنا شوید به دو مقالۀ ربات فالوور اینستاگرام چیست و چرا ربات اینستاگرام روشی موثر برای افزایش فالوور اینستاگرام است مراجعه کنید.


نتیجه گیری

اگر می‌خواهید در اینستاگرام موفق باشید، باید ابتدا در زمینه فعالیتتان خوب باشید. سپس باید یک استراتژی برای تولید محتوا داشته باشید. پست‌های بیشتری منتشر کنید و کیفیت آنها را بهتر کنید. به تدریج شما سبک خود را پیدا می‌کنید و صفحه‌تان هویت پیدا می‌کند.

در طول این مسیر شما باید یاد بگیرید با فالوورهایتان تعامل داشته باشید. برای آنها جذاب و آموزنده باشید و کنجکاوی‌شان را برانگیزید. آنها هم در مقابل شما را دنبال می‌کنند و به شما وفادار خواهند ماند. پس رمز موفقیت در ایجاد محتوای باکیفیت و تعامل با کاربران است.

گفتیم که روش‌های تبلیغاتی هم برای افزایش فالوور وجود دارند.مشکل آنها این است که در اکثر موارد کارامد نیستند و از طرف دیگر فالوورهایی که از این روش بدست می‌آیند ماندگار نخواهند بود.
3
مسائل عمومی فروم / چگونه یک کولر گازی خوب انتخاب کنیم؟
« آخرين ارسال توسط hasanian امروز ساعت 09:35:34 am »
چگونه یک کولر گازی خوب انتخاب کنیم؟
فصل تابستان کم‌کم از راه می‌رسد و اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که هنوز اقدامی برای سیستم برودتی منزل خود نکرده‌اید و زیاد تمایل به استفاده از کولرهای آبی ندارید یا این‌که شرایط اقلیمی شهر محل سکونت شما، استفاده از کولرهای آبی را غیرممکن کرده، بدون تردید چاره‌ای جز انتخاب کولرهای گازی نخواهید داشت.

بنابراین بد نیست که بدون پیشداوری راهی بازار شوید و کالای مورد نظرتان را تهیه کنید تا از هزینه ای که کرده اید و وقتی که گذاشته اید، استفاده کنید و لذت ببرید نه این که پس از مدتی فقط هزینه نگهداری آن را بپردازید، بی آن که از خرید کولر گازی خود راضی باشید.

چگونه یک کولر گازی خوب انتخاب کنیم؟

کولر گازی به عنوان یکی از وسایل برودتی منازل که امروزه گرما هم تولید می کند، وسیله ای است که می تواند بسرعت دمای محیط را کاهش یا افزایش دهد، اما بحث امروز در مورد سرمایش آن است بنابراین این گونه می توان بیان کرد که کولر گازی نام مصطلحی است که به تمامی دستگاه هایی که شامل چرخه سرمایشی مبتنی بر تراکم و انبساط گاز است، گفته می شود. اما در واقع این وسایل را air conditioner می گویند.



فاکتور های اولیه

فاکتور های کلی برای خرید کولر گازی و استفاده بهینه از آن، شامل نکات زیر است :

متراژ محل مورد نظر
تعداد پنجره ها
ساعات استفاده از کولر گازی
تعداد افراد ساکن در محیط اطراف کولر گازی
کاربری مکان


انواع کولر گازی:


کولر گازی موجود در بازار ایران معمولا در پنج مدل زیر هستند :

کولر گازی اسپلیت تک پنل
کولر گازی اسپلیت چند پنل ( مولتی اسپلیت )
کولر گازی اسپلیت کنجی
کولر گازی پرتابل
کولر گازی پنجره ای
کولر گازی ایستاده
کولر گازی اسپلیت کنسولی، سقفی زمینی
کولر گازی اسپلیت سقفی کانالی( Ceiling Concealed Duct )
کولر گازی اسپلیت کانالی ( Ducted Split )
سیستم های پیشرفته ( VRF , MDV , DVM)


اطلاعاتی که باید درباره یک کولر گازی داشته باشید عبارتند از:
توان گرمایش وسرمایش هر پنل
نوع کمپرسور کولر گازی
الف : سیلندر پیستونی مخصوص هوای معتدل
ب: سیلندر پیستونی ( تروپیکال ) مخصوص هوای استوائی
ج : روتاری مخصوص هوای معتدل
د : روتاری ( تروپیکال ) مخصوص هوای استوائی


پیشنهاد ما برای شهر مشهد روتاری مخصوص هوای معتدل است . بخاطر اینکه هوای مشهد در اوج گرما در تابستان از 45 + بیشتر تجاوز نمی کند و مصرف برق کمپرسور کولرگازی مخصوص هوای معتدل کمتر از تروپیکال می باشد. کمپرسور های تروپیکال تا دمای 67+ به خوبی کار می کنند و برای شهر های جنوبی کشورمان مانند : اهواز - بندر عباس – کیش و ..... مورد نیاز می باشد . کمپرسور های پیستونی کولر گازی به علت مصرف برق فوق العاده بالا به نسبت روتاری پیشنهاد نمی گردد , ولی مقاومت و قدرت در برابر گرما یکی از مزایای مهم کمپرسور پیستونی می باشد .


برق مصرفی بر حسب آمپر و توان مصرفی کل برحسب وات:


ابعاد و وزن کولر گازی
رده انرژی کولر گازی
میزان صدای کولر گازی در هنگام کار و....

حتما سایت رسمی و یا جنرال کاتالوگ اصلی دستگاه را به دقت مطالعه کنید ، زیرا اطلاعات واقعی کولر گازی را به شما ارائه می کند .

نکات مهم:


به بازار بروید. همچنین پیش از آنکه یک مارک خاص را انتخاب کنید و یا بدون هیچ انتخابی به بازار بروید. در مورد ویژگی ها و مشخصات فنی انواع کولر گازی اطلاعاتی کسب کنید. اگر بدون آگاهی کافی راهی بازار شوید، تنها سر در گمی برایتان حاصل می شود، پس اولین کاری که باید کرد. کسب اطلاعات است.

به خاطر داشته باشید که سخن دوستان و فامیل و آشنایان و یا حتی شایعات، شاید درباره کیفیت غذای یک رستوران مرجع خوبی باشد، اما قطعاً نمی توان به این گونه سخنان، درباره کولرگازی اطمینان کرد. توجه داشته باشید که شما قرار است بیش از 500 هزار تومان پول خرج کنید. پس اطلاعات لازم را از مرجع مطمئن کسب کنید.


توجه داشته باشید که همیشه انتخاب یک مارک مشهور همه چیز نیست. همچنین پرداخت پول زیاد هم ملاک نیست، مهم این است که کولر گازی خوبی بخرید.

درانتخاب نوع وقدرت یک کولر گازی ابعاد اتاق شما بسیار مهم است .گاهی شما برای یک اتاق کوچک کولر گازی با قدرت بالایی خریداری می کنید و بعد مجبور هستید که همیشه آن رادر حالت کم قرار دهید ویا از شدت سرمایش اذیت شوید . درآن هنگام شما پول خود را دور ریخته اید.

توجه داشته باشید که کولر گازی های دیواری یک دستگاه خارجی هم دارند. پس به هنگام خرید این نوع کولر گازی ها به جایی که دستگاه خارجی باید قرار گیرد و نحوه ارتباط ان با دستگاه داخلی هم توجه کنید.

نکته مهم در کولرهای گازی ظرفیت سرمایشی آنها است. ساده ترین کار برای دانستن این نکته و هماهنگ کردن ان با ابعاد اتاق، یک تماس تلفنی با شرکت سازنده و یا فروشنده کولر گازی است. کارشناسان این شرکت ها شما را راهنمایی می کنند. واحد اندازه گیری قدرت دستگاه اسپلیت با بی تی یو محاسبه می گردد.


بی تی یو BTU چیست؟


British Thermal Unit : واحد اندازه گیری انرژی گرمایی در تاسیسات برودتی و حرارتی می باشد. در تعریف هر BTU میزان گرمایی است که دمای یک پوند آب را در فشار یک اتمسفر یک درجه از 60 درحه فارنهایت به 61 درجه فارنهایت برساند.

موتور برخی کولر های گازی برای مناطق جغرافیایی ساخته شده اند .مثلا برخی از آنها ویزه مناطق گرم ومرطوب هستند که قیمت بالا تری دارند، مانند کولر های گازی با کمپرسور پیستونی تروپیکال. اگر شما در جایی مثل مشهد زندگی می کنید نیازی به این گونه کولر ها ندارید .پس قبل از خرید، نوع استفاده را تعیین کنید تا دچار ضرر نشوید.


برق مصرفی کولر گازی های پنجره ای 2 برابر کولر گازی های اسپلیت است. اگر با حوصله و تحقیق کولر گازی را انتخاب کنید - حتی اگر کمی گران تر باشد که رده برق مصرفی آن A باشد، در طول چند سال این مبلغ از پرداخت قبض جبران خواهد شد.

حالا نوبت خرید کولر گازی است. کوتاه ترین، بهترین و معمول ترین روش خرید کولر گازی پس از مشاوره و جمع آوری اطلاعات و تصمیم گیری نهایی به صورت تلفنی است. فقط کافی است اطلاعات لازم، شامل متراژ محل، تعداد پنجره، ساعات استفاده از کولر گازی و تعداد نفرات ساکن در محیط و ... را به کار شناسان فروش اعلام کنید. بقیه کارها به صورت خودکار انجام می گیرد.


چه به بازار بروید و چه تلفنی کولر گازی مورد نظر را تهیه کنید، حتما باید به یک سری از نکات توجه داشته باشید، بدانید که امضا کردن فرم تحویل کولر گازی پس از نصب، یعنی تایید صحت نصب وسلامت کولر گازی پس هر کاری لازم است تا پیش از امضای برگه انجام دهید.

کولر های گازی که به صورت قاچاق وارد شده اند، سریال ساخت دستگاه با تیغ از روی کارتون بریده شده ویا مخدوش است و فاقد گارانتی هستند. البته که کمی ارزان تر اند ولی خرید آنها یعنی ریختن پول در جوی آب ! پس کولر گازی بدون ضمانت نامه نخرید.


متاسفانه در ایران داشتن ضمانت نامه برای کالا اجباری نیست و فقط مزیت یک کالا محسوب می شود. این مسئله باعث می شود گاهی مندرجات بعضی از ضمانت نامه ها آن قدر دو پهلو وگنگ باشد که مصرف کننده به کمترین حقوق خود برسد، پس اطلاع از مندرجات ضمانت نامه شرکت ها از ضررهای احتمالی جلوگیری خواهد کرد.

قیمت کولر گازی های گازی اعلام شده از سوی شرکت های داخلی یا خا رجی، به قیمت درب کارخانه، عمده فروش ومصرف کننده تقسیم می شود، همچنین در فصول مختلف سال قیمت ها تغییر می کنند .بهترین کار پرسیدن دقیق قیمت کولر گازی است.
پس دقت داشته باشید تا بهترین کولر گازی را انتخاب کنید.


مواظب هزینه های پنهان بعد از خرید کولرگازی باشید. نصب اکثر کولر گازی ها رایگان است ولی هزینه هایی مانند لوله،آهنگری و ... برعهده خریدار است .همچنین گاهی از مواقع قیمت قطعات یدک و دستمزد خدمات بعد از فروش شرکت ها، از خود کولر گازی خریداری شده بیشتر است.

تعداد مراکز نصب سرویس خدمات بعد از فروش شرکت های وارد کننده و تولید کننده کولر گازی مزیتی است نسبت به رقبا.


از فروشنده بخواهید نزدیک ترین محل نمایندگی نصب و یا دفتر اصلی خدمات بعد از فروش کولر گازی خریداری شده را زیر فاکتور قیدکند .چرا که در صحت وسهولت ارتباط و نصب سریع کولر موثر اس.

داشتن دفترچه راهنمایی فارسی و یا CD راهنمای استفاده از کولر گازی و یا خدمات دوره ای رایگان، می تواند مزیتی برای انتخاب مارک مورد نظر باشد.


کنترل از راه دور و پانل کولر گازی (در کولر های اسپلیت) توسط برخی از شرکت ها ضمانت نمی شود و یا ضمانت کمپرسور کولر گازی در مدت گارانتی، با قید شرط و اما و اگر است. عبارت "بدون قید و شرط کمپرسور گارانتی می شود" تضمین کننده منافع شماس.

مقررات بعضی از شرکت های نصب کننده کولر گازی به این صورت است که شماره سریال درج شده روی کارتن یونیت داخلی و یونیت خارجی کولر گازی را از شما می خوا هند. بهتر است تا رسیدن کولر گازی ، شماره سریال ها را از فروشنده گرفته و به خدمات بعد از فروش جهت نوبت گیری نصب اعلام کنید.


پرداخت هر گونه وجه اضافی خارج از تعرفه نصب کولر گازی را با شرکت اصلی هماهنگ کنید.

استفاده از مواد ضدزنگ در کولر گازی های اسپلیت باعث طولانی شدن عمر دستگاه وشبکه کندانسوز و تبادل سریع گرما وسرما می شود ودر کاهش مصرف برق و راندمان نهایی تاثیر متقابل دار.

در بعضی از کولرهای گازی اسپلیت علاوه بر سرمایش ، گرمایش زا نیز هستند، و از شیربرقی یا المنت استفاده شده که شیربرقی عملکرد و مصرف برق کمتری نیز دارند.


اگر کولر گازی باکنترل ازراه دور می خرید، بهتراست دکمه خاموش وروشن کردن کولر گازی ، علاوه بر کنترل روی پانل کولر گازی نیز تعبیه شده باشد. که در مواقعی که ریموت کنترل از کار افتاد ، بتوان از دستگاه استفاده کرد.


راهنمای خرید کولر,نحوه خرید کولر


شروع ضمانت نامه های کولر گازی اغلب شرکت ها دارای سه گزینه است:

از تاریخ صدور فاکتور
از تاریخ نصب کولر گازی
از تاریخ تولید کولر گازی

شما بهتر است که گزینه دوم را انتخاب کنید.

گروه آب و هوایی کشور عزیزمان ایران عبارتند از:
برای شهرهای معتدل و مرطوب
برای شهرهای گرم و خشک
برای شهرهای گرم و مرطوب


برای هر کدام از گروه های آب و هوایی سه حالت وجود دارد که عبارتند از:
دسته اول : (معتدل و مرطوب)
اماکن مسکونی: برای هر متر مربع 400 تا 500 بی تی یو
اماکن اداری: برای هر متر مربع 500 تا 700 بی تی یو
اماکن تجاری: برای هر متر مربع 700 تا 1000 بی تی یو

دسته دوم : (گرم و خشک)
اماکن مسکونی: برای هر متر مربع 500 تا 600 بی تی یو
اماکن اداری: برای هر متر مربع 600 تا 800 بی تی یو
اماکن تجاری: برای هر متر مربع 800 تا 1000 بی تی یو

دسته سوم : (گرم و مرطوب)
اماکن مسکونی: برای هر متر مربع 600 تا 800 بی تی یو
اماکن اداری: برای هر متر مربع 800 تا 1000 بی تی یو
اماکن تجاری: برای هر متر مربع 1000 تا 1200 بی تی یو

مقدار بی تی یو به عوامل آب وهوایی و رعایت استاندارد های مبحث 19 ملی ساختمان نیز مربوط می باشد.


عواملی نظیر:

عایق بندی پنجره ها که ممکن است یک جداره و یا دو جداره باشند.
عایق بندی سقف و دیوار
ساختمان رو به آفتاب باشد و یا بالعکس کمتر در معرض تابش نور خورشید باشد و عوامل دیگرکه ممکن است درساختمان نقش قابل توجهی ایفا کند.

البته به این نکته توجه کنید در همه موارد بالا استثناء هم وجود دارد و بایستی به میزان رفت و آمد نفرات در هر متر مربع و یا گرمایش سایر دستگاه ها مانند لامپ، اجاق گاز , یخچال و ............ توجه کرد و بهتر است قبل از خرید کارشناس، قبل از نصب کولر گازی از محیط بازدید به عمل آورد.


توصیه هایی برای استفاده صحیح کولر گازی

بزرگترین عامل گرم شدن اتاقها معمولاً آفتاب است. این گرما به سرعت از راه شیشه و پنجره ها و به آهستگی از طریق دیوارهای خارجی و سقف به اتاق تحمیل می شود. با استفاده از موارد ذیل می توان مقدار گرمایش تحمیلی را کاهش داد.
استفاده از پرده یا کرکره داخلی
استفاده از سایبان
استفاده از شیشه های رفلکس
عایق کاری سقف و دیوارهای خارجی اطراف محل نصب کولر گازی

دومین منبع بزرگ بار گرمایی اتاقها معمولاً وسایل الکتریکی از قبیل رایانه ها، مانیتورها، دستگاههای کپی ، چراغهای روشنایی و... می باشند که این نوع بار در ادارات محسوس است. یک راه کاهش از این بار، خاموش کردن آنها در مواقع بیکاری است. راه دیگر این است که برای روشنایی به جای لامپهای شیشه ای از لامپهای فلورسنت که اتلاف گرمای کمتری دارند استفاده شود.


بار سرمایی هوای نفوذی ممکن است بسیار زیاد باشد. باز بودن پنجره باعث می گردد که بخش عمده ای از توان کولر گازی صرف خنک کردن بیهوده هوای گرم ورودی شود که این سبب افزایش مدت کار کمپرسور و فرسودگی زود هنگام آن گردد. ضمن اینکه اتاق هم به نحو مطلوب خنک نمی شود.

اگر درهای داخلی هم باز باشند کولر گازی به جای خنک کردن فقط یک اتاق در واقع باید چندین فضا را خنک کند.

سرد کردن اتاق بیش از حد لزوم، ضمن اینکه از نظر بهداشتی صحیح نیست موجب افزایش مصرف برق و فرسایش بیهوده دستگاه می شود. با در نظر گرفتن موارد فوق جهت محاسبه سریع و سرانگشتی سایز کولر گازی را انتخاب کنید .
4



    سرطان نمی گیرید

    فواید رابطه زناشویی سالم به همین جا محدود نمی شود. آقایانی که با همسرشان رابطه زناشویی خوشایند و انزال مکرر را تجربه می کنند، کمتر با خطر ابتلا به سرطان پروستات روبه رو می شوند. از نظر محققان مردانی که پنج یا بیشتر از پنج بار در هفته انزال می شوند، به ویژه اگر در دهه سوم زندگی شان باشند، تا یک سوم کمتر با خطر ابتلا به سرطان پروستات روبه رو خواهند بود. شاید همین یافته کافی باشد تا آقایان برای پایین آمدن سن ازدواج کاری بکنند.
    البته تنها آقایان نیستند که از این رابطه فایده می برند. بررسی های دیگری نشان داده است که رابطه جنسی منظم و مداوم می تواند خطر دچار شدن به سرطان سینه را در زنان نیز پایین بیاورد. به گفته محققان حتی یک بار در ماه رابطه زناشویی داشتن هم می تواند به شکل معناداری احتمال دچار شدن زنان به این سرطان را پایین بیاورد.
    افسرده نمی شوید

    تنها علاقه میان شما و همسرتان نیست که می تواند بعد از ازدواج از افسردگی و آسیب های روانی نجات تان دهد. اگر در رابطه میان شما و همسرتان جای مشخصی برای ارتباط زناشویی وجود نداشته باشد، نمی توانید به سالم ماندن روان تان امیدوار باشید. آنچه پژوهشگران ثابت کرده اند، این است که ارتباط زناشویی مطلوب حال را خوب می کند و احتمال افسردگی را هم پایین می آورد. بررسی ها نشان می دهد افرادی که رابطه زناشویی خوبی را تجربه می کنند، شادتر و سالم تر از دیگران می مانند.

    تاثیر رابطه زناشویی در زندگی

    گذشته از این، این رابطه صمیمیت میان زن و شوهرها را بیشتر می کند و باعث می شود روابط عاطفی شان استحکام بیشتری پیدا کند. سطح هورمون اکسی توسین که به هورمون عشق و محبت معروف است، با چنین رابطه زناشویی بالا می رود و همین افزایش اکسی توسین باعث می شود تعهد و اعتماد میان زن و شوهرها بیشتر شود.

    نابارور نمی شوید

    ناباروری همیشه نیاز به درمان های دارویی پرهزینه ندارد. گاهی سردی میان شما و همسرتان می تواند قدرت باروری شما را کاهش دهد و حتی اسپرم های همسرتان را هم ناتوان و ضعیف کند. محققان می گویند مردهایی که یک روز در میان رابطه زناشویی برقرار می کنند، اسپرم های قوی تری دارند و زودتر می توانند به آرزوی پدر شدن برسند.
    بدن تان قوت می گیرد

    رابطه جنسی مستمر می تواند مردها را مردتر و زن ها را زن تر کند. محققان می گویند با استمرار چنین رابطه ای تستوسترون بیشتری در بدن آقایان آزاد می شود و عضلات و استخوان های شان هم قوی تر و محکم تر می شوند. از طرف دیگر، در بدن زنانی که رابطه زناشویی بیشتری را با همسرشان تجربه می کنند، استروژن بیشتری آزاد می شود و با کمک همین هورمون از دچار شدن به بیماری های قلبی هم مصون می شوند.
    وقت شناس باشید

    از نظر پژوهشگران برای انجام هر کاری، زمان مناسبی وجود دارد. درحالی که احتمالا شما فکر می کنید ساعات پایانی شب بهترین زمان برقراری رابطه زناشویی است، پژوهشگران می گویند اگر این رابطه را در ابتدای صبح و قبل از انجام هر کاری تجربه کنید، لذت بیشتری از آن می برید و تاثیرش را روی سلامت تان هم می بینید. دیلی میل نوشته است که به باور محققان، ساعت 5:45 بهترین زمان برقراری این رابطه است. آنها معتقدند میل و نیروی جنسی در خانم ها در ساعات مختلف شبانه روز متفاوت است و تنها در ساعات معینی هر دو طرف رابطه در بهترین شرایط برای برقراری آن هستند.
    محققان می گویند شب ها سطح تستوسترون مردها بالاتر می رود و حتی بین 25 تا 50 درصد از دیگر ساعات روز بیشتر می شود. به عقیده آنها هم مردها و هم زن ها در بدن شان میزانی تستوسترون دارند که باعث می شود میل جنسی شان بیشتر شود و به باور محققان درست در زمانی که آفتاب در حال بالا آمدن است، سطح این هورمون و میل زن و شوهرها به برقراری این ارتباط به شکل قابل توجهی بالاتر می رود.
    معجزه ای به نام ازدواج

    از قوی شدن استخوان در مردان و کم شدن دردهای قاعدگی و مشکلات ناشی از یائسگی در زنان گرفته، تا بالا رفتن قدرت باروری، همه اتفاق هایی هستند که با تجربه کردن مداوم رابطه زناشویی خوشایند، برای شما می افتند. علاوه بر همه اینها، محققان می گویند رابطه زناشویی موفق و مداوم می تواند این تاثیر های عجیب را هم روی سلامت شما و همسرتان بگذارد.
    خوب می خوابید

    وقتی رابطه زناشویی و ارضای جنسی به ترشح اکسی توسین در بدن تان کمک می کند، خواب کافی و بهتری را تجربه می کنید. آرامش خواب یکی از هدیه هایی است که رابطه زناشویی به شما تقدیم می کند.

    دندان های تان نمی پوسد

    شاید باور نکنید اما این رابطه باعث افزایش بزاق و آنزیم های مفید در دهان تان می شود و از پوسیدگی دندان های شما جلوگیری می کند.

    عمرتان دراز می شود

    کسانی که دو بار در هفته ارگاسم را تجربه می کنند، 50 درصد دیرتر از افرادی که در ماه تنها یک بار ارگاسم می شوند، می میرند. محققان می گویند رابطه زناشویی سالم یکی از رازهای داشتن عمر طولانی است.
    زومنبع: زوم لایف دات کام

5
مسائل عمومی فروم / بارکد خوان
« آخرين ارسال توسط mifemat فوریه 17, 2019, 07:21:20 pm »
بارکدخوان دستگاهی ست که در تمامی فروشگاه ها وجود دارد و با تاباندن پرتوهای قرمز رنگ روی اجناس اطلاعات مربوطه به جنس ها را تشخیص می دهد. بارکدخوان ها در انواع مختلفی تولید و در بازار تاکثیر شده اند. در فروشگاه اینترنتی تجهیزات می توانید انواع بارکد خوان را برحسب نیاز خود انتخاب کرده و با توجه به مجوزهای کسب شده توسط این فروشگاه با خیالی راحت به خرید بارکدخوان بپردازید.
6
مسائل عمومی فروم / شرکت سئو در تهران
« آخرين ارسال توسط BAHARNPCO فوریه 17, 2019, 02:38:30 pm »

[http://www.npco.net/%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86.htm]شرکت سئو در تهران[/http://www.npco.net/%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86.htm]
شرکت نونگار پردازش یکی از بهترین و موفق ترین شرکت ها در زمینه ی طراحی سایت و سئو می باشد که با استفاده از سئوکاران حرفه ای خدمات تخصصی جهت سئو طراحی سایت به مشتریان خود در تهران و سایر شهرستان ها ارائه می دهد. امروزه با رشد و گسترش نقش اینترنت، شرکت های بسیاری در زمینه ی طراحی سایت و سئو در تهران فعالیت می کنند که برخی از آن ها حرفه ای و برخی دیگر غیر حرفه ای می باشند.
شرکت نونگار پردازش یکی از شرکت های سئو حرفه ای در تهران است که به صورت حرفه ای به پشتیبانی سئو طراحی سایت شما می پردازد. شرکت نونگار پردازش از زمان استارت پروژه همراه شماست و در تمامی مراحل پروژه با پشتیبانی اصولی شما را همراهی می نماید نمایش سایت در صفحه اول گوگل به شما کمک می کند تا از این طریق روزانه کاربران و مشتری های بیشتری را به وب سایت خود جذب نمایید.

[http://www.npco.net]طراحی سایت[/http://www.npco.net]
[http://www.npco.net/%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86.htm]مدت زمان لازم جهت تحویل سئو طراحی سایت[/http://www.npco.net/%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86.htm]
زمان تحویل سئو طراحی سایت یکی از موضوعات مهم و مورد توجه مشتریان است. مدت زمان مورد نیاز جهت داشتن یک سئو خوب و حرفه ای در طراحی سایت 3 الی 4 ماه است. زمان تحویل سئو در طراحی سایت ها بستگی زیادی به نوع پروژه هم دارد و می تواند این مدت زمان متغییر باشد. شرکت نونگار پردازش با استفاده از سئوکاران حرفه ای و با تکیه بر دانش و تجربه ی کاری و با رعایت اصول و استانداردها به صورت تخصصی به افزایش رتبه ی طراحی سایت و بهبود وضعیت سئو در موتورهای جستجو می پردازد.
خوشبختانه توانسته ایم با ارائه ی خدمات حرفه ای رضایت بسیاری از کاربران را به خود جذب نماییم. لازم به ذکر است تمام خدماتی که شرکت در زمینه ی سئو در اختیار مشتریان قرار می دهد به صورت یک قرارداد رسمی تنظیم می گردد.

[http://www.npco.net]طراحی سایت[/http://www.npco.net]
[http://www.npco.net/%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86.htm]بایدها و نبایدهای شرکت سئو در تهران[/http://www.npco.net/%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86.htm]
•   خرید عمده ی لینک به صورت کاملا تصادفی از وب سایت های مختلف در طراحی سایت
•   بکارگیری برنامه های کامپیوتری جهت سئو کدها در طراحی سایت
•   محتوانویسی تکراری و غیر اختصاصی در طراحی سایت
شرکت نونگار پردازش
www.limotorsh.com
www.npco.net
http://www.sitecode.ir/
http://www.idea-soft.ir/
7


 

شیر هیدرولیک یکی پر کاربردترین شیرها در اتوماسیون صنایع فولاد ، صنایع سیمان ، صنایع شیمیایی ، صنایع خودرو سازی ، صنایع معدن و خطوط تولید ماشین آلات هیدرولیک می باشد. که در انواع مختلف در دسترس می باشد.
انواع شیر هیدرولیک :
شیر هیدرولیک کنترل جهت
شیر هیدرولیک توزیع کننده پیلوت دار
شیر هیدرولیک کنترل فشار
شیر پروپشنال هیدرولیک
شیر ماژولار هیدرولیک
شیر یکطرفه هیدرولیک
شیر سرو هیدرولیک
شیر فشار شکن هیدرولیک
شیر اطمینان هیدرولیک

سیلندر هیدرولیک  به وسیله فشار نیروی سیال روغن هیدرولیک عمل کرده و بصورت طولی حرکت و در فشار و اقطار مختلف تولید می گردد. سیلندر هیدرولیکی شامل بدنه یا پوسته ، پیستون ، پکینگ و اتصالات مربوطه می باشد ، که با توجه به نوع نصب و کاربری قابل انتخاب می باشد . سیلندر های هیدرولیک با توجه به نوع فشار وارده بر حسب تن تقسیم بندی می شوند .
سیلندر هیدرولیکی یکی پر کاربردترین تجهیزات هیدرولیک در صنایع فولاد ، صنایع پرس ، صنایع ماشین سازی ، صنایع خودرو سازی ، صنایع سیمان و خطوط تولید صنایع سنگین و ریخته گری می باشد. که در انواع مختلف در دسترس می باشد.
انواع سیلندر هیدرولیکی :
سیلندر هیدرولیکی قلمی
سیلندر هیدرولیکی پرس
سیلندر هیدرولیکی تلسکوپی
سیلندر هیدرولیکی دوطرفه
سیلندر هیدرولیکی برقی
سیلندر هیدرولیکی مینیاتوری
سیلندر هیدرولیکی درب
یونیت هیدرولیک  مجمـوعه مخزن هیدرولیـک، الکتروموتور، شیرآلات کنترلـی فشار، دبی و جهت و دیگـر ادوات نصـب شده است. وظیفه این مجموعه تامین دبی، کنترل فشار و جهت جریان مـورد نیاز سیستم میباشد. یونیت هیدرولیک همچـنین با عنـوان پاورپک، پاوریونیـت یا یونیت قدرت نیز نامیده میشود.
از جمله کاربرهای یونیت هیدرولیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:
•   تجهیزات تست مورد استفاده در صنعت هوافضا
•   ماشین آلات صنعتی و نوردها
•   ماشین آلات حفاری و راهسازی
•   تجهیزات کشاورزی
•   تجهیزات فراوری و تصفیه
•   
پمپ هیدرولیک یا مولد انرژی هیدرولیکی:
با ایجاد جریان پرفشار در مدار ، سطح انرژی سیال را بالا می برد. این فشار توسط پمپ هیدرولیک خلق نمی شود بلکه از آنجا که جریان سیال باید بر بارهای مقاوم عمل کننده های هیدرولیکی ( همانند سیلندرها یا موتورهای هیدرولیک ) فائق آید ، فشار جریان افزایش می یابد.
اساس کار پمپ هیدرولیک ، اعمال متناوب نیروی رانش به بسته های مجزای سیال محبوس شده در فضای بین تیغه های پمپ و پوسته آن و کاهش حجم این بسته ها به هنگام حرکت ازسمت مکش به سمت تخلیه و در نتیجه افزایش فشار جریانی است. بنابراین ، پمپ هیدرولیک بر اساس تغییر حجم فیزیکی محفظه پمپ کار می کند که سیال در آن آب بندی شده است.

8
مسائل عمومی فروم / خصوصیات یک لباس کار خوب چیست؟
« آخرين ارسال توسط lemonn فوریه 15, 2019, 10:10:31 pm »


لباس کار   به عنوان یکی از وسایل استحفاظی فردی بوده و کلیه کارکنان باید با لباس کار متناسب با محل کار در سر کار حاضر شوند.
لباسکار به عنوان یک پوشش سراسری تنه، دست و پاها را در مقابل شرایط محیطی محافظت می کند. ساده ترین شکل لباس کار در دو فرم  ظاهری بلوز و شلوار یا کاپشن و شلوار (دو تکه) و یا لباس کار یکسره( یک تکه) و از جنس پلی استر پنبه، ویسکوز، کتان، فیلامنت یا ترکیبی از آنها استفاده می شود.
. بدیهی است که هر چه الیاف به کار رفته در پارچه طبیعی تر باشد، تبادل حرارتی آن بهتر و آسانتر صورت خواهد گرفت. لباس کارهای مخصوص شرایط ویژه که ازجمله لباس کار عایق سرما و رطوبت، لباس کار نسوز و ضد حرارت و لباس کارهای ضد مواد شیمایی و رادیو اکتیو باید از پارچه های مخصوص استفاده شود. مثلا لباس کاری که برای حفاظت در مقابل گرما و حرارت ساخته می شود با پوشش آلمینیوم که تا 90 درصد اشعه مادون قرمز را برگشت می دهد ساخته می شود. این نکته را هم متذکر می شویم که بسیاری از مدیران، برای کارکنان خود لباسکار تبلیغاتی سفارش می دهند.
در هر صورت لباس کار بایستی با توجه به خطراتی که در حین کار احتمال دارد که برای کارگر بوجود آید انتخاب شده و به نحوی باید باشد که از بروز صدمات حتی المقدور جلوگیری به عمل آورد.
1. لباس کار باید به اندازه و متناسب با بدن استفاده کننده باشد
2. در صورتی که انجام کار ایجاب نماید که کارکنان آستین لباس کار خود را مستمرا بالا بزنند، بایستی از لباس کار با آستین کوتاه استفاده شود
3. کارکنانی که با ماشین آلات کار می کنند، و یا در کنار ماشین آلات مشغول کارند باید از لباس کاری استفاده کنند که هیچ قسمت از آن باز یا پاره نباشد - آویزان کردن ابزار، کلید، ساعت و نظایر آن اکیدا ممنوع است
4. کارکنانی که در محطیهای آلوده به گرد و غبار، مواد قابل اشتعال و انفجار و یا مسموم کننده به کار اشتغال دارند حتی المقدور نباید از لباسهای جیب دار و یا لبه دار( مثل دوبل شلوار) یا استفاده از مغزی دوزی و امثال آن استفاده شود، چون گرد و غبار و مواد مضر مذکور در لبه های لباس باقی می ماند.


9
مسائل عمومی فروم / نکاتی که در نوشتن مقدمه مقاله باید رعایت کرد
« آخرين ارسال توسط lemonn فوریه 15, 2019, 10:06:21 pm »



مقدمه از بخش‌های بسیار مهم برای  چاپ مقاله   به حساب می‌آید و نوشتن آن بسیار سخت و دارای اهمیت زیادی است.
به همین دلیل اکثرا ترجیح می‌دهند که آن را در انتهای کار بنویسند تا نکتۀ مهمی از قلم نیفتد. در هنگام نگارش این بخش باید خوانندگان را از تاثیر تحقیق خود بر حوزۀ پژوهشی آگاه کنید و بر خلاف نوشتن چکیده، هیچ محدودیتی برای استفاده از واژگان ندارد، اما بهتر است کوتاه و رسا بنویسید.
توجه داشته باشید که نوشتن مقدمه با نگارش چکیده مقاله متفاوت می باشد و شما باید تفاوت این دو را به خوبی بشناسید. مقدمه یک مرور کلی دربارۀ مقاله است و به معرفی موضوع اصلی می‌پردازد. در شروع آن باید ایدۀ کلی در ارتباط با موضوع خود را در اختیار مخاطب قرار دهید و سپس درمورد مسئلۀ پژوهش، فرضیات و تزهای خود صحبت کنید. شما باید چگونگی حل مسئلۀ پژوهش را شرح دهید و با ارائۀ سر نخ‌هایی جالب، مخاطبان را مجاب به مطالعه کل متن خود کنید.
 
نگارش یک مقدمۀ خوب برای چاپ مقاله تضمینی ، چه مباحثی را باید در بر بگیرد
1- سعی در کوتاه نویسی داشته باشید
اگر چه محدودیت لغت برای نگارش این قسمت وجود ندارد، اما بهتر است که تا حد امکان کوتاه نوشته شود این نکته را مخصوصا هنگام چاپ مقاله  isi در نظر داشته باشید، زیرا اگر متن این بخش طولانی باشد خواننده را خسته می‌کند و از اثر گذاری مطلوب روی مخاطبان جلوگیری می‌کند و امکان منصرف کردن وی از خواندن کل متن را دارد.
 
2- سازماندهی مناسب را برای خود تعیین کنید       
مقدمۀ مقاله باید با جریان اصلی آن همراه باشد بنابراین بهتر است که ابتدا تیترهای مطالب خود را تعیین کنید و سپس اقدام به نوشتن متن مقدمه کنید تا مسیر متفاوتی برای هر کدام ایجاد نشود.
 
3- پیش‌ زمینه خوبی را آماده کنید
اولین وظیفه‌ای که یک متن مقدمۀ خوب دارد، این است که صحنه‌ای مناسب را انتخاب کند تا مخاطب را در جریان کلی نوشته قرار دهد. این قسمت اولین پاراگراف می‌باشد و می‌تواند به روایت تاریخچه‌ای مختصر از پیش زمینه موضوع بپردازد و سپس تحقیقاتی که از ابتدا تا حال انجام شده است را به صورت کلی بیان کند.
نوشتن این قسمت به منطق پژوهش ختم می‌شود و نشان می‌دهد که تا چه میزان پژوهش‌ شما مبتنی بر تحقیق‌های قبلی است، آیا به موضوعی جدید که کمتر کسی به آن فکر می‌کند، می‌پردازد و یا اینکه آیا به بهبود نتایج تحقیقات پیشین می‌پردازد یا خیر.
 
4- اهمیت را شرح دهید
برای نوشتن اهمیت یک نوشته، باید اهداف و روش‌های انجام کار خود را به خوبی شرح دهید و تاثیر پژوهش خود را بر موضوع مورد بحث تشریح کنید.
 
5- فرضیات را بیان کنید
مبنای اصلی تمامی پژوهش‌ها، فرضیات آن مقاله است. بنابراین باید تمام فرض‌هایی را که در طول نوشتار خود دارید در این بخش شرح دهید. با این کار فرصت ارزیابی و تفسیر نتایج را به خوانندگان می‌دهید. دلیل دیگر بیان این فرضیات این است که هر ضعفی در یک نوشته می‌تواند باعث ایجاد یک مسئلۀ پژوهشی جدید شود.
 
6- محدودیت‌ها را ذکر کنید
بیان محدودیت‌ها و ضعف‌ها در مقدمه بهتر از ذکر آنها در بخش بحث است. مقاله، فضایی است که از همان ابتدا باید ضعف‌ها بیان شوند و اگر خواننده از ابتدا به این موضوع آگاهی داشته باشد به راحتی می‌تواند در مورد روایی پژوهش قضاوت کند.
 
7- مسئله را تعریف کنید
در انتهای متن مقدمه مقاله، باید دقیق این موضوع روشن گردد که مخاطب قرار است به چه مواردی دست یابد. در بخش نتیجه‌ گیری و بحث باید مجدد به مقدمه ارجاع داده شود و اگر مسئلۀ تحقیق در مقدمه به خوبی و روشنی ذکر شود، ارجاع دادن به آن آسان‌تر و راحت‌تر خواهد بود.

10
مسائل عمومی فروم / پنجره دوجداره upvc استاندارد
« آخرين ارسال توسط lemonn فوریه 15, 2019, 09:59:33 pm »

 پنجره دوجداره   upvc استاندارد:
امروزه با تنوع در انواع پروفیل های upvc و تولید کنندگان پنجره دوجداره    ، این عنوان که از طرف تولید کنندگان مختلف پنجره دوجداره upvc عنوان می شود که پروفیل ما بهترین پروفیل upvc و با ضمانت نامه بیمه ای عرضه می گردد و داراد استاندارد صنعت ساختمان می باشد و و بسیاری از این عنوان ها که توسط تولید کنندگان و فروشندگان در و پنجره دوجداره upvc عنوان می گردد، باعث شده است تا یک سردرگمی در بین مصرف کنندگان و خریداران بوجود آید که کدامین یک از این تولید کنندگان صداقت دارند و به درستی عنوان می کنند که پروفیل upvc ما استاندارد است و دارای استاندارد RAL آلمان می باشد.
 یکی از استاندارد های جهانی برای پروفیل upvc استاندارد RAL آلمان می باشد که یک استاندارد و گواهینامه معتبر جهت پروفیل های استاندارد می باشد. بطور خلاصه در این آزمایشگاه یک سری تست هایی که ذیل آورده شده است بر روی پروفیل انجام گرفته می شود و در صورت  نتایج موفق این گواهینمامه صادر می گردد. جهت استعلام یک پروفیل UPVC ساخت داخل که آیا استاندارد RAL دارد و یا خیر تنها کافی است که به سایت www.gkfp.de مراجعه نمایید و در فسمت search نام پروفیل را به انگلیسی وارد نماید پس زدن کلید ok در صورت داشتن گواهینامه RAL  کلیه نتایج و گواهینمانه RAL  نمایان می گردد. در صورتیکه پروفیل upvc مورد نظر دارای این گواهینامه نباشد هیچ گونه نتایجی ظاهر نمی گردد.


صفحه: [1] 2 3 ... 10